Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i barnehage utgifter per mnd??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

har 2. 1 i full og en i 60% betaler 3600kr tror jeg det er, og da er det med søsken mod..

Skrevet

Har betalt 2330,- for en inntil nå, fått moderasjon pga lite inntekt, så tror det blir en tusenlapp mindre i mnd eller no. Vet ikke hvordan det blir når søstra begynner i barnehagen i januar da....hm, må vel søke igjen

Skrevet

glemte at med mat har jeg betalt 2630,-

Skrevet

Betaler ca 1800 kr for plassen, og 200 kr for mat. Husker ikkje heilt... Har full plass, men betaler for 80%. Pappaen betaler for storesøster, og siden søskenmoderasjonen er på 40% ,delte barnehagen den like godt i 2. :-)

Skrevet

jeg betaler 100,- i mnd og det er for maten..Har full plass..Skjønner jeg er heldig:-)

Skrevet

100 i mnd????? Åssen pokker?? hehe, det hørtes jo ille bra ut :-D

Skrevet

i kommunen her betaler man etter inntekt,så hvis du har under 200000,- i året er plassen gratis...Har os som eneste inntekt nå!Er kanskje ikke vanlig at det er sånn da...

Skrevet

Er student og plassen koster 2430 inkl 100,- i matpenger. Jeg dekker 1000 selv og Nav 1400,-.

Skrevet

går på full os nå jeg også,men får bare dekka halvparten av barnehageutgiftene :-( er vel forskjell fra sted til sted da...*pft*

Skrevet

jeg betaler 1346, redusert fra barnehage etaten, oxo 196 for mat og bleie avtale+ at jeg får barnetilsyn på 860 kr i mnd

Skrevet

200 kr i mnd. i matpenger

Friplass siden jeg er enslig studerende!

Skrevet

Plassen koster 2330, men får dekket 1400 fra nav :)

Skrevet

2500 for første barn

1730 for andre barn

Inkludert matpenger og søskenmoderasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...