Gå til innhold

Jeg må bare si det...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er gravid!

Har ikm idag, i morgen eller i overmorgen. Tenkte at jeg ikke skulle teste, bare vente på tanta. Men, så ble jeg litt kvalm i dag og da greide jeg ikke å holde meg. Testet ikke i morgenurin, men minst 6 timer siden forrige tissing. Og da kom det frem en svak rosa strek (på staven fra billigetester) etter ca 30 sek og den er der ennå noen timer senere. Men tør ikke håpe altfor mye før i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da gratulerer jeg :-)

 

Kos deg med spira!!

 

Klem

Skrevet

Du er nok gravid! Sniker meg til et lite gratulerer!!:) Masse lykke til!

Skrevet

Da sniker jeg meg til et lite tusen takk! Har troa nå, hadde virkelig tro under el også. Hvis den testen er falsk positiv blir jeg skikkelig skuffa, for streken er ganske så tydelig. Håper snart det er deres tur også!

 

Lykke til!

Skrevet

ååååååååååååååååååå såååå spennende da:)

håper virkelig du har enlliten spire der inne:)

så jeg velger å si gratulerer:) skal du ta en cb test?

ååå hold oss oppdatert da:)

stor klem::)

Skrevet

Ja, jeg tok en cb-test og da kom det frem et kryss! Juhu!

 

Men nå SKAL du få verdens beste julegave.

 

Lykke til!

 

Stor klem tilbake :)

 

Skrevet

gratulerer så super masse... ønsker deg lykke til videre i svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...