¤¤angelina¤¤ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror jeg er gravid! Har ikm idag, i morgen eller i overmorgen. Tenkte at jeg ikke skulle teste, bare vente på tanta. Men, så ble jeg litt kvalm i dag og da greide jeg ikke å holde meg. Testet ikke i morgenurin, men minst 6 timer siden forrige tissing. Og da kom det frem en svak rosa strek (på staven fra billigetester) etter ca 30 sek og den er der ennå noen timer senere. Men tør ikke håpe altfor mye før i morgen tidlig.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Men da gratulerer jeg :-) Kos deg med spira!! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du er nok gravid! Sniker meg til et lite gratulerer!! Masse lykke til!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Da sniker jeg meg til et lite tusen takk! Har troa nå, hadde virkelig tro under el også. Hvis den testen er falsk positiv blir jeg skikkelig skuffa, for streken er ganske så tydelig. Håper snart det er deres tur også! Lykke til!
Lillegull og spiren Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 ååååååååååååååååååå såååå spennende da:) håper virkelig du har enlliten spire der inne:) så jeg velger å si gratulerer:) skal du ta en cb test? ååå hold oss oppdatert da:) stor klem:
¤¤angelina¤¤ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 Ja, jeg tok en cb-test og da kom det frem et kryss! Juhu! Men nå SKAL du få verdens beste julegave. Lykke til! Stor klem tilbake
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 gratulerer så super masse... ønsker deg lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå