Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Skal sirup,sukker og smør tykne ganske mye når man smelter det før man har fløte og det tørre i?? Ser ut som karamell jo;)Mmmm.......
lykken på jord Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 skal ikke kokes tykt nei... det skal smelte, og så skal det avkjøles:) Så har du i det andre! Lykke til! namnam
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 I dag ble det karamell istede for pepperkaker.I går ble det knekk istede for karamell,jaja...Jeg er tydeligvis ikke det beste kjerringemne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå