Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Når dere er hjemme, hvor for dere penger fra? Lever dere kun på 1 inntekt eller har dere en kvelds/helg jobb? Trygd? Jeg kunne tenkt meg og gått hjemme ca 1 1/2 år før hun begynner i bhg...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Nå er jeg alenemor da, så mottar overgangsstønad, og 1 ekstra barnetrygd + småbarns tillegg, kontantstøtte og bidrag fra far. Så jeg har valgt å vente med barnehage til neste høst,da er gutten min 2år og 3mnd
Marge Simpsons Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Heldige vi som klarer oss på en inntekt... noe tøffere, men har ikke fått barnehageplass.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 her blir småen 2 år på lørdag, og jeg har jobbet deltid (2kvelder i uken) siden han var 9 mnd.
Crazy mama Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er hjemme med mine to på 1 år, og (snart) 2,5 år. Har full kontantstøtte på begge, pluss en "rik" mann! Skal være hjemme til minsta er 1 år og 9 mnd gammel. Har ulønnet omsorgspermisjon, og kanskje jeg vurderer en kveldsjobb etter jul, får se... En blir jo ikke akkurat velstående av dette, og en må prioritere hardt hva en skal bruke pengene på, selvfølgelig. Har likevel funnet ut at det er verdt det de få månedene dette står på. Får aldri småbarnstiden igjen...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Vi lever på 1 lønn og kontantstøtten... Selvsagt må vi telle pengene nøye før vi kan bruke dem, men det gjør oss ikke noe... Vi kjøper ikke alt vi har lyst på... Snuppa er snart 15mnd, og jeg vil gå hjemme til ho er 2-3 år (Da kommer det nok en ny liten tass i huset også...)
shanty73 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Her har jeg et år ekstra perm, men tar noen hvilende nattevakter i en pu bolig... + kontant støtte... heldigvis ikke så stort huslån, så dette går:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 her tjener mannen så bra at vi har faktisk egentlig to års lønner.så jeg har aldri vært i tvil i hva jeg skulle.Savner ikke den gamle jobben i det hele tatt!vår jente blir to i mars..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg jobber også noen hvilende nattevakter på en bolig for psykisk utv.hemmede (jobber ca ti netter i måneden og da tjener jeg ca seks tusen + kontantstøtte) Også har vi inntekten til mannen min da:))
♥sebastian3003♥ Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 vi flyttet til ny kommune når han var 1 mnd, så jeg har arbeidsledighetstrygd+ kontantstøtte+ barnetrygd og det blir noen kroner i kassen det.. minsten blir 2 år i mars.. glad utfallet er blitt sånn så jeg får være hjemme, men merker det er vanskeligere å komme ut i arbeidslivet.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Jeg jobba et par kvelder i uken pluss de fleste helgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå