1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Selv sitter jeg og venter på ikm, føler symptomer men det er sikkert bare innbildning. Mensmurring, ømme brystvorer det var vel det. Ikm er 14/12
Smil <3 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 ikm 10/12 mensmurring...vonde pupper....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 IKM i dag eller i morgen. Jeg er kvalm og har ømme brystvorter. Men har blitt lurt av symptomer så mange ganger før;)
Charlotte med spire Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt masse mensmurringer men ingen mensen å se da.
Charlotte med spire Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 jeg og har testet. Den var negativ. Hadde ikm å lørdag å pleier alltid få blødning til rikitg tid. Men ingen mens å se heller.....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Er 14 dager dpo i dag, og ingen mens ennå. Tempen ser bra ut, jeg har kastet opp og vært kvalm (ikke omgangssyke), og hatt smerter i korsryggen. Puppene er også ømme og jeg har hatt noen stikkinger i magen som har gjort at jeg har krøket meg sammen på jobb. Ellers var det noen som sa at jeg hadde en glød over meg i dag, men om jeg skal tro det er jeg jammen ikke sikker på. (Dette er noen som ikke kjenner meg godt, men som jeg omgåes med daglig). Kvalm i forbindelse med måltider er jeg også, og jeg synes ikke melk er noe godt om dagen og jeg pleier normalt å drikke minimum 1 liter hver dag. Men gjenstår å se, tester vel i morgen tenker jeg om mensen fremdeles er fraværende :-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 jeg kjenner ingenting.... kanskje ett lite stikk nederst i magen.. IKM 13 vi får se:)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 ikm rundt nå, litt kvalm, ellers ingenting. Men har fått en svak billigtest idag, så jeg troooor jeg er gravid! Men forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før uke 6, så man trenger jo ikke kjenne noe før testen blir positiv...
lubbeline Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 IKM lørdag, men har følt jeg skal ha mensen siden fredag....litt halsbrann, mens murring, og innimellom veldige magesmerter....
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 IKM 13des..altså imorgen.føler at TR kommer hvert øyeblikk =( er deppis allerede..har ikke noen spes tegn,litt murringer/stikking ved venstre side+ømme bryst en sjelden gang.det høress jo ut som mens...huff.vil ikke ha den jeg !!!!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Ikke noe særlig med symptomer her nei, har IKM søndag 16.des Har hatt en del utflod siden EL da, i går var den litt rød/brun. Krysser fingrene!
Harmoni Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Har ømme bryster. Begynner faktisk å bli litt plagsomt. Måtte bare kaste BHen i kveld! Litt kvalm av og til på ettermiddagen/kvelden, men ellers i vanlig fin form. IKM ca. 15.12
Høstspire 2011 Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, dersom kløende pupper er et symptom ligger jeg veldig godt an:) Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå