Gå til innhold

størrelse på guttepenis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt rart spørsmål - jeg trodde at babyen min hadde en helt normal penisstørrelse (ca. 2 cm tenker jeg). Men så skiftet jeg bleier sammen med en venninne som også har en gutt. Hans penis var 2 ganger så stor! Plutselig ble jeg litt bekymret over at min gutt kanskje er liten. Jeg vil jo ikke at han skal ha problemer med størrelsen sin når han blir eldre. Vil at han skal ha god selvtillitt på det området. Barn/ungdom har jo nok problemer som det er uten at de må tenke på noe sånt i tillegg. Hva tenker dere? Er han normal eller liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..min sin (altså gutten min sin!) er bare som en liten knopp av og til. mer ca 2 cm enn 2 ganger så stor i hvertfall. jeg trøster meg med at den sannsynligvis vil vokse seg stor og sterk nå han blir eldre :-D!

Så jeg tror han har en helt normal en.

Skrevet

dette er nok like forskjellig fra barn til barn som det ordforåd, motorisk utvikling, vekt, høyde, hårmanke ol..

Fordi om gutten din ha lite hår nå så har han ikke nødvendigvis det nåe han bli eldre.. det samme gjelder penis størrelsen også!

I tillegg så har mange gutter mye fohud, som gjør at penisen ser mye lengre ut..noen har ikke nesten ikke forhud i det hele tatt.

Det er nok puberteten som er det avgjørende for den endelige lengden, så jeg tror ikke du skal tenke noe mere på det:o)

Skrevet

Dette varier nok veldigja! Jeg har tre sønner og de har ulike snopper og snoppefunksjoner alle tre om jeg kan uttrykke det slik ;-) En har en ganske liten en synes jeg, en en imponerende lang en og en midt i mellom, en har en som var i full givakt ved hvert bleieskift mens en av de andre guttene aldri har vist teng til at tassen kan være i giv akt i det hele tatt og en sånn litt av alt. Og så kommer det veldig an på temperaturen merker jeg, er ungen litt kald og snoppen blir knøttliten og er ungen varm og svett er den gjerne oppt til tre ganger så lang som i frysetilstand. Tror ikke du skal bekymre deg, dette vokser seg nok til etterhvert og gjevner seg ut. De flete har nok passe stor og så vil det alltid være noen som har litt mindre og litt større, akkurat som puppene på oss damer ;-)

Skrevet

Det tror jeg er vedlig forskjellig, og jeg tror ikke str på snoppen nå er en bra indikasjon på hvor stor den blir når han blir voksen :) Her varierer snoppen fra 1-2,5 cm kanskje, alt ettersom hvor kaldt det er ;)

Skrevet

Hehe, tidlig krøkes......... Allerede i gang med å snakke om størrelse ;-)

Skrevet

Det var litt rart (eller kanskje ikke?) - 3 brødre med forskjellige størrelser. Håper det ikke blir et problem for den med minst. Uansett, skjønner at det ikke er viktig, men det er jo noe jeg tenker på som mamma. Jeg ønsker bare at gutten min skal ha det godt i livet. Hvis 2 cm er normalt da skal jeg ikke bekymre meg!

HI

Skrevet

Hi hi, full giv akt, det var morsomt sagt. Jeg må si jeg lo godt da jeg så dette fenomenet på lillegutt første gang; tanken hadde ikke falt meg inn en gang at de fikk såntnoe så tidlig, og gud så komisk med den lille nusselige greia! Hi hi!

Skrevet

Hvorfor er det rart? To jenter/damer trenger ikke ha like store bryst for om de er søstre. Søsken kan da være utrolig forskjellige i grunn, både av utseende og oppførsel, så jeg skjønner ikke hva som er så rart med det.

Skrevet

Han som hadde ganske liten som baby har tatt det mer igjen nå da, nå er den helt normalt lang/stor så lenge han ikke fryser, da blir den liten igjen. Tror det gjevner seg ut :-)

Skrevet

Jeg skjønner at du tenker på det, for man legger jo merke til det. Vi må vel bare passe på at guttene selv ikke blir obs på det slik at vi ikke skader dem :-D Jeg har selv tenkt over at stesønnen min har en ganske stor en i forhold til sønnen til venninna mi, som har en bittebitteliten en og han er eldre enn stesønnen min. Håper virkelig den vokser seg til så han ikke får komplekser ;-)

Skrevet

hehehe. Min sin gutt på snart 1 år har en ganske stor en han da- er ca. 3-4 cm lang jo:) (håper ikke han får problemer som stor.....)

Skrevet

Min baby sin penis er vel ca 2 cm tenker jeg, helt normal vil jeg tro! Det som er litt morsomt er at den ser ut som en miniatyrutgave av pappaen sin, he he, så det er mye som kan gå i arv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...