Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 hei! jeg bare lurer på om noen vet om det har noen sammenheng mellom når man blir kvalm og hvor ille det bllir? Altså, hvis man blir kvalm i uke 4, er det større sjanse for at man blir kvalmere og lengre kvalm enn om man blir kvalm fra uke 6?
mia engel&fia frøken Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 ingen anelse, men jeg har nå blitt kvalm i uke åtte og er det fortsatt i uke 22, var sånn sist også, tror ikke det er noe veldig mønster på kvalmen. men må si jeg nyter at jeg noen dager nå har helt fri men så kommer det tilbake.. men kan jo være noen andre som vet..
inakvad Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Tror ikke det har så mye å si hvor kvalm man blir (det er dessuten vanskelig å gradere). Men hormonnivået i kroppen som styrer kvalmen øker i de fleste tilfeller frem til uke 10. For noen går det plutselig over da og for andre går det gradvis over, mens det for noen få ikke forsvinner. For meg gikk det over i uke 11, men fikk det tilbake i uke 24, og er nå i uke 27... Man blir drittlei... Det er visst ikke så vanlig at det tar en pause og kommer igjen, men jeg får bare håpe at det går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå