Mony74 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 noen som har opplevd å bli øm, nesten litt støl i magen etter hektisk og travel virksomhet inni magen? H*n holdt på i hele går kveld og jeg fikk ikke sove i går fordi det var så mye sparking og romstering, og hver gang jeg våknet i natt holdt h*n på fremdeles. I dag har jeg litt sånn stølvondt flere steder på magen og lurer på om det kommer av det. Synes det var litt voldsomt for jeg er bare 21+4, men er selvfølgelig glad for at det er liv der inne da:-)
mamiladi Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 :-D jeg hadde det akkurat sånn i går kveld (tidligere også). Jeg er i uke 23 nå. Poden har fått for vane å legge seg til på kvelden med beina mot høyre side av magen, og så starter reine karatekampen... Hvis jeg ser på magen mens det står på kan jeg se at han sparker. Det buler ut! Han sparker også mye om natta på samme sted. Jeg kjente på magen i går kveld og var skikkelig øm akkurat der beina hans trykker. Mannen min er skikkelig fornøyd :-D han hadde vel sagt noe annet hvis det hans mage. Jeg koser meg med sparkene, tror jeg må gjøre det nå før babyen dobler lengden og fem/seksdobler vekten.. Da blir det nok ikke like gøy :-o
Mony74 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, ja vi får kjappe oss å nyte det! I går var det så voldsomt at det nesten ble ubehagelig, og jeg som hadde gått i flere dager og bekymra meg over at det var blitt så rolig der. Alltid bekymra uansett. Hehe. Blir spennende å se hvordan sparkene blir når h*n får trent seg opp litt, da går vel ribbein og annet rart antakelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå