Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Barnefar har vært syk hele tiden. Han valgte å flytte fra meg og min lille jente p.g.a. dette da hun var 15 måneder. Nå er han sinna på meg, og sier han skal søke om 50 % omsorg. Han har til nå hatt barnet ca 3. hver helg (kun de timene jeg jobber) og maks. 1 kveld i uken (når jeg jobber). Han sier han tror det vil være bra for ham (altså seg selv) å ha henne halve tiden. Nevner også at jeg da vil miste dobbel barnetrygd, overgangsstønad og at han slipper å betale bidrag. Er veldig lei meg. Pappaen er jo ikke bra, og sliter de timene han passer gutten nå.Sitter og gråter når jeg er tilbake fra jobb noen ganger. Kan han få medhold i dette? Han nevner spesielt at jeg ødelegger barnet, bl. a. fordi jeg fortsatt ammer litt på kveld og på morgen. Mener gutten er for bundet til meg. Selv mener jeg gutten er trygg og god, han har sovet lite på natt, men sover nå 10-12 timer sammenhengende.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 han kan ikke kreve 50% nei - går det så langt som til rettsak er det ingen dommer som dømmer 50/50 fordi det kreves godt samarbeid mellom foreldrene.....
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Enig med anonym over og vil si at jeg synes det er bra du fortsatt koseammer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå