lmny Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ja da var d gått ni mndr....skal ha planlagt keisersnitt i morgen så d er litt trist og tenke på at i dag er siste dag jeg får kjenne den lille drive og sparke og styre i magen. Gruer meg til operasjon, men gleder meg selvfølgelig til å få treffe den lille og holde den i armene mine. Takker for meg her inne og ønsker alle dere andre lykke til:-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til:) Misunner deg som får se bebien din i morra:)
Ein T Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 sikker en spesiell følelse du har nå. alt går nok bra skal du se. masse lykke til og kos deg med babyen
ann-k 82 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til i morgen:) Åh,du er heldig som får treffe bebien i morgen:) Går nok bra på operasjonen! Noen spesiell grunn til planlagt keisersnitt?
lmny Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 jeg er ganske lita og har trangt bekken. Prøvde vanlig fødsel med førstemann,men d gikk ikke så etter et døgn ble d ks.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 lykke til i morgen.alt går sikkert veldig bra,du er i kyndige hender dit du skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå