mth80 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei! Jeg er 6+6 i dag, og har akkurat kommet hjem fra ul. Har så langt ikke klart å glede meg over det lille underet, fordi jeg har hatt to blødninger og brun utflod nesten hver dag. (mistet to ganger hittil i år med samme symptomer) Men nå kan jeg endelig puste, og jeg er overlykkelig!!!!!!! "Barnet" er 6,5 mm, og hjertet slår som bare det. Blødningene skyldes blodansamling som ligger under livmorhulen. Jeg kommer til å fortsette å ha blødninger utover i svangerskapet, men det er IKKE farlig! ' Oppfordrer alle andre bekymrede til å kontakte sykehuset der du skal føde for å få en ul ved en blødning. Be om at legen forklarer for deg hvor blødningen ligger, og hvorfor! Det er utrolig betryggende å vite! Få også med deg et bilde hjem. Nå skal jeg kose meg med håndballkamp og god mat i kveld. Feire graviditeten. Eksamen i morgen, men den driter jeg i :-) Det finnes viktigere ting her i verden! Sender en klem til alle også jeg :-)
reseret Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Så fint å høre!! opplevde det samme i uke 6, blødde og var helt sikker på at det hadde gått til h....... Men neida, der var det liv! Det er så deilig! Jeg skal gjøre akkurat som deg, kose meg med håndball i kveld og drite i eksamen i overimorgen. Lykke til videre, Therese
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg skal på UL på fredag..er da 7+2.. har også hatt problemer med små blødninger og brun utflod..men hcg prøvene har vært bra..så eg krysser fingrene!!!
maya 35 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 jeg er i uke 7 nå, og har alt hatt en bødning. Men fikk trøst av legen at det ikke var fare på ferde så lenge jeg ikke hadde smerte. Så tvi tvi. dette må gå bra.
Mammalu Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Var det innvendig eller vanlig ultralyd?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Dette hørtes jo kjempebra ut. Godt at du nå kan roe deg ned og virkelig kose deg med svangerskapet. Vil ønske deg masse lykke til og håper at du får et fint svangerskap. Når har du termin?
mth80 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg var på innvendig ul. Det er ikke ekkelt i det hele tatt. Sykepleierne er utrolig snille og forståelsesfulle!! Bare en helt enkel rutinesjekk :-) Har blitt satt en uke tilbake, noe som jeg synes er litt merkelig. Men svømmerne overlever vel noen dager "der inne". Har foreløpig termin 2.aug. Jeg er så lei av å bekymre meg over blødninger, så det var utrolig godt å få sjekket det. Nå har jeg bestemt meg for å tenke kun positivt! Har heldigvis fått ny time til ul uke 11, så da blir ikke ventetiden så lang. Det SKAL gå bra med oss alle!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Tjo hei...da har du og jeg termin samme dag..Jeg har også termin 2.august..men jeg skal som sagt på UL på fredag, så får se hva de sier om terminen da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå