Gå til innhold

gravid eller ikke?


Gjest

Anbefalte innlegg

har nå endelig testet meg med cb.er i uke 6+3 hvis det stemmer det jeg tror.tok cb akkurat nå. og den viste et lite kryss,hvis jeg legger godviljen til så ser jeg anntydning tilet kryss.forrige gang når vi fikk sønnen vår så testet jeg meg når jeg var ni uker og da også var det et svakt kryss men litt sterkere enn nå. er jeg gravid jenter eller lurer jeg bare meg selv. har jo alt av symptomer utenom kvalme.føler meg veldig gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik som noen sier: et kryss, er et kryss ;) Selv har brukt de digitale testene. Da slipper jeg å knote meg frem til kryss eller ikke. Der står det gravid/ ikke gravid. Du kan teste igjen om noen dager så vet du med sikkerhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske ny her og ikke så erfaren...har min første spire og er i min 5. svangerskapsuke. Har fått to positive tester og klarer liksom ikke helt å fatte at jeg er gravid (er selvfølgelig overlykkelig!) Har ikke vært hos legen enda, men jeg spurte hvor mye vi kunne stole på disse testene og da fikk jeg til svar at de var vell så gode som de hos legen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...