ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Datteren min på 19 mnd vil kun ha honny-corn til kvelds for tiden. Prøver med alt annet, men det er kun det hun spiser. Vet det er mye sukker i, men tenker det er bedre hun spiser det enn å ikke spise noe... Er det veeeldig usunt?
lucky_mom Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Tror ikke det er så veldig sunt nei. Se her http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.1737271. Her står det at det er nærmest å regne som dessert eller rent godteri...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 hvorfor i huleste har du gitt henne det in the first place?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Ja, det kan du lure på... Er fordi hun har vært veldig vanskelig i matveien i det siste. Og så lot jeg hene smake på det, og siden hun elsket det og ikke spiste noe, så fikk hun det. Jeg er egentlig ganske konsekventog nøye med kostholdet hennes, men mener vel at noe usunt er bedre enn ingen verdens ting å spise. Ga det ikke nå til kvelden, og da ble det til at hun ikke spise noe igjen. Får legges seg på tom mage da...
miracles Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 har en liten små spist en her også... hun får ofte en skål puffet ris eller puffet hvete til kvelds, syns liksom det må være litt i magen:o) tenker at det er bedre med litt med måte enn ukritisk inntak jeg da, og de må jo lære seg at det går ann å spise litt søtt også! så lenge resten av måltidene er sunne så syns jeg rett å slett ikke du skal ha så dårlig samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje du kan prøve å finne Honny-corn eller ligenende på helsekosten? Om det har det, er den muligens litt sunnere. Jeg vokste opp på cornflakes, honnycorn og kneip. Lever i beste velgående:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå