Sikkertforgammel Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har en gutt som er 2 år når lillebabyen blir født, så ønsker ei vogn med god plass til både storegutt og babyen i bag. Kom med dine synspunkter og gjerne linker til aktuelle vognmerker, hvis du har
Sikkertforgammel Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 Hallo? Ingen som har tips til bra søskenvogn da...?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hei. Jeg har kjøpt Carena søskenvogn, men har ikke prøvd den for nr. 2 kommer på februar. hehe. Kjøpte den med 3 hjul for jeg mente den var best å komme seg frem med i litt trange butikker hehe. Men finnes og med 4 hjul. De har separate rygger og det er en liten skillevegg mellom de. Kjøpte en softbag til minsten jeg da siden det er en sportsvogn. Den kosta 400 kr. Vogna kjøpte jeg brukt til 1300 kr. Tror jeg blir fornøyd. Hvis du vil kjøpe brukt finner du nok en del av de på finn.no , der fant jeg min illefall. Ny koster de vel en 2500 tenker jeg... Ble du klokere? hehe..
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Phil & teds... utrolig bra. http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/philandteds/
Smånetta 14.mai Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Kjøpte en Emmaljunga brukt. Storebror kommer til å være i bhg og trenger ei vogn der, og ei vi kan trille dit i. Tipper det blir tre vogner i bruk og vi gidder ikke bruke all verdens på søskenvogna. Brukte 2000 på den og skal kjøpe bag til som koster rundt 1000-lappen.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Phil and Teds ønsker jeg meg også!! Den er superfin!
Kakebakesøte Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Vi har Phil & Teds vogn og bruker den til eldsteman nå. Gleder meg til å bruke den på lillebror som kommer i februar. Vognen er herlig å trille!
nemi.marselia Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 kjøpt firstweels men har ikkje fått prøvd den ennu
*Jente06*gutt08* Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har veldig lyst på den Phil and Teds vognen.... men har hørt det er litt "liten" plass til babyen der....at den blir veldig gjemt? Noen med erfaring med vognen som kan fortelle hvordan den er?
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 nemi.marselia Hvor mye måtte du betale for Firstweels vogna, og hvor kjøpte du den. Skal jeg ha så står det mellom denne og Easywalker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå