elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe lekegrind til vesla til jul. Er det noen spesiell dere anbefaler? Hvor mye har dere barna i grinda? Vesla blir 5 måneder til jul
camilla^ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg sverger for de av tre med sprinkler. Lånte en med slik netting, og eldste likte seg overhodet ikke i den. Bra jeg bare lånte den. Kjøpte slik i tre til minste, en ganske liten ens siden vi hadde liten stue. 80x80 tror jeg den var. Bunnen kunne heves og senkes som var veldig kjekt. Ble litt nærere barnet når jeg snakket med henne. Satte slike stolknotter under, så jeg kunne dra med meg grinda dit jeg skulle. Veldig kjekt. Den har også fungert som lekeplass når de ble større. En siden kan taes av, slik at det har blitt en liten lekekrok de bare kunne gå rett inn i som en sofa. Også er den forholdsvis lett, slik at jeg har bært den de rareste steder på hytta. Tror den har vært med på stranden også (ja, vi har hytte 100m fra vannet)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har lekegrind, og har vært kjempefornøyd.Vi har Bambino sin. Kosta vel en 800,- i Sverige. Anbefaler en med bunn, slik at de ikke skyver den bortover gulvet. Kjekt med plastbunn, som bare kan vaskes av. Også fint med netting istedenfor treriller, så slipper de å falle å slå seg. Ellers er det smart å begynne nå før h*n begynner å krabbe, for da vil de helst være overalt og ikke settes i en grind. Begynner du nå, blir h*n mer vant med det. Nå bruiker vi den mest til oppbevaring av leker. Kjekt å bare kunne slenge alt oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå