samuraibeibi Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har noen nesten nye tjukke gode håndklær som det har satt seg vond lukt i. Type lukt fordi de har hengt for lenge uten å tørke helt. Hver gang de blir fuktige kommer lukta tilbake (selv om de er nyvaska såklart). Husmoderlige vaskeråd mottas med takk!
Tussa og Sofie Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 hmm kjedelig, regner med du har forsøkt tøymykner med god lukt i. Det er dessverre mitt hotteste tips...hehe!
Audacious Angel Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Prøv å vaske de på høy temperatur og med litt eddik i kammeret, håndklær skal ikke ha tøymykner, det legger seg bare som en hinne utenpå og gjør det vanskelig for håndkle å suge til seg fuktighet. Er de veldig tykke må de tørkes på et luftig sted. Lykke til :-)
samuraibeibi Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Aha! Det der høres ut som et skikkelig råd. Takk til begge:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Det hjelper å tørke dem i tørketrommelen, etter en god 60 graders vask med rikelig med vaskemiddel og tøymykner.
nourateadni Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 mine tjukke håndklær henger jeg ut til luftigs når de er halvtørr, etter en stund tar jeg dem inn slik at de tørker skikkelig.. l tørketromme funker bra hvis man har det da:)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 er de hvite, så kok de, da går den sure lukten vekk!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Tøymykner er døden for håndklær, og hvis du bruker det kan det være årsaken til at den vonde lukta ikke går bort.
Kufiolilla Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Kjenner mange med ekle håndklær fordi de kun vasker på 40...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå