ano`num *17.03.10* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har ikke lyst til å gå fra gullet på 10 uker til fordel for å være med mannen. Ønsker helst å være hjemme. Men han mener at denne ene gangen i året vi er ute (tm spandert!) bør jeg være med på. Vi ordnet barnevakt (mine foreldre) for leenge siden, og vi er skrevet på listen. Men jeg føler at mine foreldre ikke kjenner henne godt nok til å passe henne alene om kvelden enda De aner ingenting om rutiner, er ikke int i å høre på oss og når vi er der på besøk er de som regel mest opptatt med barna til søsteren min. Som bare er litt eldre. Mamma har byttet et par bleier, og pappa har hatt henne en del på magen i godstolen. Men ikke noe mer. Åh!! *sukk*
Fire småtroll Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg var i bryllup da vesla var 8 uker, spiste middag mens hun sov i vogna og gikk hjem etterpå, aldri om jeg hadde levert henne til en barnevakt hele kvelden... Hadde egentlig tenkt å gå på julebord med mannen min, bare ha barnevakt fra ca 18-23 og ta bilen så jeg kunne kjøre hjem etter middagen. Men jeg ble hjemme jeg, og vesla mi er 6 mnd gammel! Er du ikke klar for å reise fra henne vil du ikke få en koselig kveld, jeg har tenkt å komme sterkere tilbake neste år. Er jo ikke akkurat siste sjanse vi har til å gå på julebord sammen... Men når det er sagt så er det veldig mange som går på julebord, og det går helt fint, så du må nesten føle på det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå