Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Min gikk under fødselen sist, og da sa det "pop", og samtidig gikk vannet
svorsk82:D Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 min gikk også samtidig som vannet! det var ikke noe propp akkurat.. litt slim i mange små biter..æsj..
Niem og Patrick Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Her ble jeg litt påpasselig etter at jeg hadde en liten blødning søndag ettermiddag. Søndag kveld og mandag kom den ut litt etter litt. Så den på truseinlegget og papiret.
melkekua™ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Min gikk dagen før overtidsvurderingen, det var ikke tvil....den var skikkelig slimete og rosa i farge, det kom over 2 dager. Fikk bekreftet av overlegen på vurderingen at det var slimproppen.
Mortil3nydeligejenter Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Min gikk i går kveld før jeg la meg, 8 dager etter termin. Ringte føden og det var ikke tvil engang at dette var slimproppen. Masse slim med mørkebrunt gugge. Har hatt litt slim i dag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå