To prinsesser Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har sinnsykt vondt i korsryggen nesten sånn følelse når man skal føde men er ik det heller.. er snart 13 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei. jeg får vondt i korsryggen av og til, spesielt når jeg sykler, ellers er det vanlig at ryggen blir mer og mer belastet når man er gravid. jeg er selv i uke 20 nå. trener styrketrening på ryggen, og det hjelper i hvertfall meg mye. I det å forebygge belastning på ryggen, er det også viktig å løfte og bøye seg på rett måte.
To prinsesser Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Hadde vondt i korsryggen med 1 man oxo men ikke sånn som nå.. men kansje jg skal begynne å trene litt..
Lillegulle<3 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 JA!!! Har det hver dag, og det begynner å bli tungt på jobb. står i butikk hele dagen,er på jobb opptil 9,5 time om gangen så det er døden for ryggen. Passer IKKE å sykemelde seg nå heller, men tenkte å dra til legen å kanskje få noe behandling?!? kan jo ikke ha det sånn til fødselen..
bæibi nr.3!! Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Her er et enkelt og effektivt treningstips for korsryggen, tar kun 3.min før leggetid og gjør virkelig susen i løpet av noen dager!!! :-D -stå på alle fire, ansiktet vendt ned, strekk høyre arm og venstre bein ut og tilbake, 25-30 ganger, raskt tempo. Bytt arm og bein, gjenta! -gjør "katten" (svai og krum rygg) 6 ganger. :-)
To prinsesser Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 okei:) Tusen takk.. skal jg jammen gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå