Sikkertforgammel Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hjelp meg! Bør være et navn med 3 stavelser, og helst et som klinger også på engelsk.
mei&mi + marcus :) Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Maria er et grådig fint navn, passer til det meste..
partyoffive Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Så pussig - vi er et engelsk/norsk par som venter nr. 3, og leter etter et navn som horer bra ut på begge språk også. Vi har 2 jenter fra for - Isabell og Seline!!!! Vi tenker på; Patrick, Oliver, Martin, Henrik og Fillip siden nr. 3 blir en gutt!! For en jente hadde vi; Emilia, Mathilda, Olivia og Victoria på listen. noen av de som kan passe?
Sikkertforgammel Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg synes og Philip er fint, men det gjør ikke mannen min!! Hendrik (ja, med D) er også pent. Oliver er kjempenydelig, men litt for "vestkant" for meg... Kanskje Victoria går an, men det gir meg litt assosiasjoner til Fru Beckham, og mannen min liker henne dårlig, hehe... Flere?
M@msen til 2 gull Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Sofia og Amelie (Ammeli-uttale)
MJ<3 Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Oscar, Henrik, Amalie, Mathilde, Hermine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå