Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stort sett ikke lyst på mat for tiden, er for kvalm... Men jeg føler at jeg trenger å bli fristet, så kan du være så snill å komme med noen gode middagstips? Hva skal dere lage for noe godt til middag i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peppes pizza med drammensjentene i dag!

Skrevet

Jeg skal ha håndstekte medisterkaker,poteter,fløtesaus og surkål.. Er helt dilla på potetmiddager i svangerskapet,og må passe på når samboer jobber kveld,siden han ikke er kjempeglad i det. Nam nam:)

Skrevet

Noe så enkelt og kjedelig som ferdiglagde fiskekaker...

Synes det er så vanskelig å finne nye og spennende middager hver dag! Men egentlig er jeg glad i de gode, gammeldagse middagene uten for mye krydder man går og gulper opp resten av dagen..

Har bare ikke tid eller tiltak til å lage fiskekaker selv.

Håper jeg får ånden over meg når jeg er i permisjon!! :)

Skrevet

I dag ble det pølser i hvit saus :)

Skrevet

Vi skal ha pasta di parma med bacon selv i dag

Skrevet

Vi skal ha torsk og grønnsakerbakt i sølvfolie i ovnen og ris til. godt og sundt!! står i oven nå :) nam nam

Skrevet

Noe så kjedelig som pølser og lomper... Kjærsten jobber overtid!

Skrevet

Ja her var det så simpelt som findus fiskepinner, kokte poterer, stekt løk og raspa gulerot..

Skrevet

bacon og potetmos, glemte til og med grønnsaker, heimelaga potetmos da i hvert fall. i morra trur eg det blir biff

Skrevet

Håper for din del at du mente 2008..Hvis ikke går du gjennom et usedvanlig langt svangerskap he he...

Skrevet

Beklager så mye komentaren min i sted ser nå i ettertid at dere prøver ;-)

Skrevet

Vi skal ha spagetti.Namnam!Må jo ha noe godt på fredag!Og i kveld blir det kaffe med noko attåt,hos svigers.Ha en fin helg jenter!!

Skrevet

Taco:):):):) eller hjemmelaget pizza:) skal til mine foreldre for helgen og bruker uansett å ha taco en av dagene og pizza andre dagen:p vet bare ikke hvilken dag mamma og pappa har planlagt hva vi skal ha hva på:P

Skrevet

Ikveld skulle jeg egentlig på julebord med jobben, men siden jeg har kveldsvakt- og de ikke klarte ordne noe må jeg jobbe istedet. Derfor skal jeg ha Juletallerken levert fra en bistro til middag på jobben ikveld...

Skrevet

I dag blir det bakt potet med rømme, kryddesmør, skinke og mais her i huset! mmm

Skrevet

Her blir det lørdagspizzaen, altså hjemmelagd, i dag da vi skal på julebord i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...