Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei noen andre som er så følsomme "der nede" nå at det nesten begynner å bli plagsomt?? Det er liksom så godt at jeg ikke klarer å ta det med ro. Blir en skikkelig villkatt, og føler meg bare turnoff da.. Føles ut som at jeg blir fort tørr også sånn plutselig og er overkåt i tillegg. Frustrerende. Har lyst på mannen min hele tiden, men trenger så lang tid på førspillet nå...er i uke 28 nå.. nå har jeg vært sår i noen dager, så begynte det å klø noe forferdelig. Så etter en dag gikk det over.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Først må jeg spørre hvorfor du føler deg som en "turnoff" fordi du blir litt vill i senga..? Har mannen din gitt uttrykk for at han ikke liker det? Samboeren min nyter den økte sexlysten min til det fulle =) Et tips ift tørrhet - prøv å bruke glidemiddel =) Det at du har vært sår og klødd litt kan ha helt naturlige årsaker. Man blir jo gjerne sår dersom man har sex og er tørr der nede. Og sårheten tyder jo på at du kanskje har fått noen rifter, hvilket vil klø når det gror. Det kan også være at du har kommet i litt "ubalanse" der nede... Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Takk:) Kanskje jeg bare må venne meg til det. Men det var en gang jeg klikka helt og han mistet lysten og sa det var turn off. Men nå bare fortsetter han og sier at han liker det. Vet ikke hva jeg skal tro jeg?? Føler bare at jeg tar sånn av da at det blir litt for mye av det gode:p Det er liksom altfor godt og litt ubehagelig på samme tid. Liker å ha litt mer kontroll, noe jeg ikke får da, spesielt i misjonærstillingen(med bena høyt opp)..
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Hvis han fortsetter og sier at han liker det, så skal du tro på han =) Dere kan jo prøve noen andre stillinger og se om det er en stilling hvor du kan ha litt mer kontroll over deg selv =P Det at han mistet lysten en gang kan ha så mange årsaker, men det kan være så enkelt som at det var en uvanlig reaksjon fra deg og han ble veldig overrasket. Nå som han vet hvordan du har det, har han kanskje "justert" seg etter deg og er klar over at det kan hende du tar helt av =) Hvis dere ikke har snakket sammen om dette så bør dere kanskje gjøre det? Bedre det enn å ikke vite hva man skal tro... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå