Gå til innhold

Akupunktur: modning og fødsels forberedende i BERGEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er på desperat jakt etter akupunktør som kan sitte i gang fødsel. Har vært i kontakt med en men hun sitter ikke nåler før på termindagen, men jeg vil ikke at småen skal bli født i romjulen. Mye bedre før julaften så hun kan bli feiret på skole og barnehage når hun blir større. Noen som kan tipse meg om en snill og flink akupunktør i bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått til fødselsforberedende på Askøy, til Sigrun Frantzen. Hun er godkjent akupunktør (medlem av Norsk Aku.forening), og jobber også som jordmor på Storken. Holder til på Kleppestø kai, samme bygg som Askøyværingen. Kjapt å kjøre dit fra sentrum, tar ca 15 min. Tlf 971 75 792. Veldig fornøyd så langt... Men litt dyrt, koster 350,- første gangen, og så 300,- etter det.

Skrevet

Har du gått flere ganger til behandling? Har du begynt å merke noen forandring? Sitter hun i gang fødselen også?

Skrevet

Har gått to ganger så langt. Veldig fornøyd. Sover bedre og har mindre vondt i bekken og rygg. Har også mer murringer/sterkere kynnere, for det hjelper visst på modningen og klargjøring av livmoren. I tillegg har de som får denne type akupunktur ofte lettere og kortere fødsler, og færre går på overtid. Hun har ikke lov til å sette igang fødselen før termin, ingen autoriserte har det, men nålene som hun setter KAN sette fortgang i ting. Jeg skal fortsette å gå til henne, i hvertfall.

Skrevet

Hei!

Jeg går hos nesttun helseklinikk. Var første gang i går da, litt sent ute egentlig. Skulle begynt for 2 uker siden. Har termin 27. des. Hun sa at hvis jeg var moden neste uke, kunne hun sette en del nåler for å prøve å sette igang eller noe sånt, da har jeg en uke til termin,. Hun var utrolig dyktig syns jeg da.

Vi har vel termin nesten samtidig vi da? Kanskje vi sees på kk:)

Lykke til!

Skrevet

Hei.

Har du nummeret til Nesttun helseklinikk og navn på hun som utfører behandingen? Har du merker noen forandring etter behandlingen? Er hun som jobber der jordmor?

Lykke til med behandlingen. Ja kansje vi sees på KK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...