Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/12/11/520836.html
Trollmora Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ja, og at de spekulerer seriøst i om det er derfor vi ligger på topp i verden med benskjørhet/osteoporose er ganske skremmende. Vi drakk tran hver eneste dag som små, på rekke og rad stod vi i kø ved kjøkkenbenken.....
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Mulig det kan være noe i dette - men med det samme så må jeg nesten bare påpeke at vi er vel også det landet som drikker mest sukkerholdig brus per innbygger - og sukker bryter ned benmassen også. Så der kan du også ha en grunn til høy benskjørhet her i landet. Mener jeg å ha lest hvertfall. Kommer uansett til å fortsette å gi gullungen min Eskimo Kids tran. Det skal jo ikke være for mye A-vitamin i den nå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Tenker på det at man alltid har vært så "flinke" her i landet til å drikke både tran og kumelk..........hmmmmm...........jeg tror helt klart det har sammenheng med en del plager/sykdom som folk får......dessverre oppdages det som regel ikke før det har gått mange mange år..... Så jeg holder meg til EyeQ jeg, har aldri hatt noen god følelse på tran og synes det er forkastelig at helsestasjonene pøser det ut til intetanende nybakte foreldre, som stoler blindt på alt som blir sagt der...Men det er nå meg da;-)
Plutseliten :) Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hmmmm...tar sånne undersøkelser med en klype salt.Eh...nå er jo ikke salt bra det heller....men alt med måte. Og er det ikke bra for det ene, så er det nyttig for noe annet Jeg er 100% overbevist at omega har tatt bort minstemanns eksem,og holder min sykdom i sjakk Men en ting er sikkert...melk er for kalver...gir heller ungene andre melkeprodukter,for kalk er viktig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå