<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ...at eg ringte meg syk i dag. Har vondt i hodet og det kjennes ut som eg svelger treflis hver gang eg svelger. griner for ingenting.. har dårlig samvittighet for at eg ikkje går på jobb. men føler meg helt elendig. Er så fryktelig sliten i dag det var ikkje sånn i helgen.jobber som kokk. er i uke21.
*Super*Mamman* Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Nei, jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Lytt til kroppen din når den ber deg om å ta det med ro. Og husk at du har en mini inni magen og å ta hensyn til også.. Den har det ikke noe godt når mamman er så sliten..... Slapp av med god samvittighet:)
Bianca83 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg og var hjemme fra jobb i dag. Er aldri syk vettu, men i går var jeg fryktelig svimmel og rar i kroppen. Tror kroppen prøver å si at jeg skal roe litt ned. Har vært litt mye i det siste.. Så da skal vi tenke på de små som vokser inne i oss, akseptere situasjonen og ikke få dårlig samvittighet for at vi ikke var på jobb i dag (jeg er 25 uker på vei). Det fører ingen sted å føle seg teit og dum. Håper du føler deg litt bedre utover og så skal du vite det er flere der med deg :-) Er man sliten og føler seg ikke bra så er det veldig dumt å gå på og trosse kroppen, ikke sant? God bedring
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Helt enig med de andre damene her jeg også. Lytt til de signalene kroppen din gir deg. Hørtes ut som om du trengte en hviledag. Kos deg med "fridagen din" og samle krefter :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hei. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, og i det yrket du har skjønner jeg at d blir mye stress. jeg jobber selv i barnehage, og her her det også mange tunge arbeidsoppgaver. Jeg er i uke 20 nå, og har enda ikke vært borte pga svangerskapet. Kjenner kroppen begynner å si fra nå om at jeg i ihvertfall må ta d litt roligere. Enkelte dager har jeg følt for bare å ligge under dyna, men pga jeg er baseleder føler jeg det bli vanskeligere å være borte. Jeg skulle vært flinkere til å kaste inn håndkleet tror jeg. Den berømmelige samvittigheten kverker oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå