Gå til innhold

Er det bare min baby som sover så lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del innlegg her om at barna sover så lite på dagen. Da er det ofte snakk om opptil 3 timer til sammen pr dag.

Her i huset er vi kjempe fornøyd når go gutten har sovet 2 timer, kan hende det skjer at han slår til med 3, men det er sjelden. Ikke ment som noe klage innlegg altså, men virker som om han sover lite på dagen i forhold til andre. Sover sjelden mer enn 1 time av gangen.

Sover fint på natta. Fra ca 19- 08.30. Er forresten straks 6 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...her er det kryss i taket og jubel dersom småfrøkna på 4 mnd sover på dagen...hun var flinkere før. Sover hun, er det maks to timer en gang på dagen før hun sovner i 21 - 21.30 tiden om kvelden (etter å ha prøvd å få henne til å sove i to timer...) Hun våkner også annenhver time på natten og skal ha pupp....

Skrevet

kan nok si at jeg har det "værre" enn deg HI:) hehe... lillegutt sover kun noen få økter med 5 min blunder fra han står opp kl 0900 og til han legger seg rundt kl 2400. Han er snart 2,5 mnd. Slik har det egentlig vært siden han ble født, har alltid vært masse våken! Men i perioder er det utrolig slitsomt ja! Men han er utrolig flink til å sove om natta. Sover ca 6 timer sammenhengende først, så får han mat og sover 3 timer til.. :=)

Skrevet

Glemte å skrive at han våkner for mat 2-4 ganger pr natt. Vi er jo stort sett fornøyd med søvnen på dagtid vi. Men skjønner ikke at noen klager når barnet sover opptil 3 timer på dagtid.

Skrevet

Mini sov i 30 min 2-3 ganger på dagtid, fra han var 4 mnd til han var nesten 9, mnd. Men den siste måneden har han begynt å sove i 45 min til 2 timer på formiddagen, og mellom 30min og en time på ettermiddagen.

Skrevet

hei;-)

jenta mi er 7 mnd og har den siste mnd begynt å sove litt lengre økter... heldig hvis hun sover 2 timer.... ellers er det mest 50 min...

hun har sovet lite hele tiden siden fødselen... hun dupper av 30min så er hun fin i formen i 3 timer... så en dupp på 30min så våken i 3timer... det er så mye hun skal ha med seg... vil ikke sove...

forferdelig slitsomt for meg da;-) hehe

men det er bedre nå....

Skrevet

Nei, du er ikke alene. Her sover pjokken alt fra 20 minutter til 2 timer 2-3 ganger pr dag. Det er sjelden det er 2 timer altså.

Men vi får prise oss lykkelige over at de sover om natta, han vet tydeligvis hva som er natt og dag :) Er 7 mnd forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...