Gå til innhold

Hvor mye kvalitetstid har du og din kjære i uka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger de minste ca 20.00. Da har vi tid til oss helt til morgenen:=)

Skrevet

Nå tenker jeg litt på tiden som er igjen etter husarbeid, treninge, bortetid osv osv. Ikke hvor mye tid ungene tar. Men hvor mye tid man spanderer på hverandre etter alt det andre. :D

Skrevet

her har vi tre-fire timer etter poden er lagt, og så har vi igvertfall to timer fø han legger seg!

i helger og ferier er det jo annerledes!

Jeg har en svigermor jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten. hun henter gullet rett som det er og tar han med på forskjellige plasser.. det gjør at vi har en del ekstra tid sammen:o)

Skrevet

Nå er vi ganske nyforelska så kanskje mitt svar ikke "teller", men vi er stort sett sammen hver kveld. Etter lillegutt er i seng er det kjærestetid :) Hender selvfølgelig at en av oss er ute med venner på kveldstid, men akkurat nå er vi veldig mye sammen, bare oss to, eller sammen med andre de helgene jeg har barnefri.

Skrevet

Aner ikke. Har ikke tenkt på det, så det tyder vel på at det er nok? Blir vel kanskje et par timer hver kveld i uka, pluss helgene.

Skrevet

Vi prøver å få så mye tid sammen som mulig. Hvis det går an så får vi barnevakt en gang i uken som legger barna og da går vi ut og spiser, kino e.l. Ellers ser jeg på det som kvalitetstid når vi koser oss med barna og de er i godt humør :) Stort sett så er vi sammen med barna, og når vi ikke er det så snakker vi om dem og lengter etter dem ;-)

Skrevet

Det er fint lite faktisk :/ Legger Jr i syvtiden, og da forsvinner han på kontoret sitt et par timer for å ta igjen kortere dag på jobben, mens jeg studerer litt (studie ved siden asv full jobb-puh), leser bok, er sosial, ser tv. Han trener to kvelder i uken også. I helgene er vi mer sammen da, men det ryker litt tid der også...huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...