Gå til innhold

Førjulstid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det strialt for tiden! Massse jobbing, syke barn og stresset mor som såvidt er igang med julehandel... Blir ikke så mye tid til dibbing for tiden nei..

Men jeg kommer sterkere tilbake! Sender klemmer til alle som trenger det!!! På godt eller vondt!

:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for klemmen, trenger det nå. Burde få på plass resten av julegavene i kveld men spørs om jeg orker. Huset er bomba, blir ikke noe julerengjøring i år. Dibbing blir det tid til - men kun fra jobb og det er jo ikke helt bra egentlig. *sukk*. Heldigvis er alle hjemme friske, får håpe det holder seg slik.

Klemmer fra meg også.

Skrevet

Jeg stjeler en klem jeg:-) Fordi jeg liker å få klemmer:-)

Håper syke barn blir raskt friske, at mor ikke stresser altfor mye og at jobben gir deg litt slækk snart!!!

Klemmer tilbake

Skrevet

Kommer en stor klem tilbake, for det høres ut som du har behov for det! krysser fingrene for at barna blir friske snart og at resten av julehandelen går som smurt. Snart er det fri fra jobben og da kan du dibbe mer :o)

Som sagt: STOR klæm fra

Skrevet

Jeg vil også ha en klem! Travelt her også om dagen, vettu - revunge som ikke sover(skal til legen i morgen og sjekke at det ikke er noe galt som er årsaken), en million juleavslutninger, to bursdager i siste indre før julaften(19 og 21 desember; snakk om dårlig planlegging...) og huset SER IKKE UT I MÅNESKINN! Jeg får ha dempet belysning og masse skåler med grønnsåpe rundtomkring julaften så ikke gjestene merker noe, tror jeg c",)

Du skal forresten få en klem i retur! c",)

Skrevet

Varm klem i retur! Håper det ordner seg etterhvert for både deg og meg og alle andre her!

Høres ut som vi er mange som ser litt av livets bakside her for tiden.

Trøsten kan være at når man er ¨på bunnen kan det bare gå oppover!!

Stå på damer!

Og jeg blir varm langt inn i hjerterota av å lese hvor mye omsorg dere har å dele med hverandre

Delt glede er dobbel glede, delt bekymring er halvert bekymring!!!!

Skrevet

Takk for retur-klemmer:=)!!! Nå har det seg slik at jeg egentlig har det ganske bra! Bare litt stressa og surrete, men det er for såvidt slik jeg er... surrete altså!

Reveenka: Grønnsåpe-skåler er aldeles genialt;=)... og hva er vitsen med å rydde til juleaften??? Det er jo den dagen i året huset blir mest rotete uansett!!!

Skrevet

Stor innspurtklem til deg :)

God bedring med syke barn,lykke til med shoppingen og unner deg juleferie snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...