mamma til en prinsesse Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har stått på venteliste siden januar i år. Må jeg søke på nytt etter nyttår?? Eller gjelder søknaden helt til jeg får plass????
~Snublefot~ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 I vår kommune må du søke på nytt, men det er mulig det er forskjellig fra kommune til kommune. Ring kommunen din og hør, så er du helt sikker.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 tror du må søke på nytt ved hovedopptaket.. ville nok skrevet under annmerkninger at hun ha stått på venteliste siden januar 2007.. så dere ikke kommer i den stor klynga! Vet du hvor mange som står på ventelista?
mamma til en prinsesse Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Vi er nummer 43 eller noe sånt =0(
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 men da kommer hun nok inn etter sommeren.. da skal jo alle 5/6 åringene på skolen! vi har vært veldig heldige her.. kommunen oppretta en egen barnehage for alle på ventelista, så nå åpner en helt ny banehage her 3 januar.. da blir min lille tupp barnehagegutt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå