Gå til innhold

Kvalme noen?


10.augustMamma

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to tidligere svangerskap. Begge gangene har jeg vært Kvalm & Elendig fra ca 6+0 og ut uke 16. Småkvalmen var allerede på god vei i uke 5.

 

Denne gangen føler jeg meg foreløpig fin (5+5 nå tror jeg) - og håper så inderlig å slippe 24 t kvalme og brekninger - i over to måneder.... Det er så utrolig slitsomt...

 

Noen som har erfaring med at kvalmen kan dukke opp senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

I forrige svangerskap var jeg kvalm fra ca uke 6-7 til rundt uke 20. Med daglig oppkast og kvalmestillende..... håper også at jeg slipper denne gangen. Kjenner av og til at jeg kan bli litt småkvalm, men det er foreløpig alt.... har temin dagen etter deg..... Vi får krysse fingrene for at vi slipper denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært forferdelig kvalm i 5-6 dager nå. Siden 5+2 ca.. har prøvd masse kjerringråd men ikkenoe fungerer. får ikke i meg noe frokost og har også kastet opp litt.. var hos akupunktør i går, og skal tilbake på fredag, har hørt at dette hjelper, så er jo verdt et forsøk. jeg er en person som blir veldig lett kvalm.. orker ikke være sånn i 8 uker til... eller hvor lenge man nå er kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå gravid med tredje barnet. Jeg er ikke så kvalm nå. Kan kjenne det litt om morgenen til jegfår drukket og spist litt.

Første gangen jeg gikk gravid var jeg kvalm og kastet opp nesten hver dag i tre måneder. Andre svangerskapet var bedre. Da kastet jeg ikke opp men hadde noen uker med ulmende kvalme. Jeg håper jo at jeg ikke skal bli mere kvalm senere selv om jeg ikke er det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...