Yrha Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ... jeg trenger hjelp! Tenkte jeg skulle lage julekort med programmet, men jeg vil ha vanlig julekort-størrelse. Det jeg har skrevet ut nå dekker jo en hel A4-side! Går det an å få det til mindre?
Yrha Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 Overskrifta skulle altså være SCrapbook Flair
~Snublefot~ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du må velge mindre str. før du begynner å "designe" ;-)
Yrha Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Åh, der står det ja, 'Paper size'!! Tuuusen takk )
~Snublefot~ Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Der spurte jeg i det du svarte, ja... Bare hyggelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå