MamiMaribel Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hva bruker dere av tilbehør til ribbe ? Bruker noen av dere glaserte poteter i tillegg til vanlige poteter`? Hva bruker dere av grønt ? Leter etter nye ideer til ribba.....:-)
3 blå Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Rosenkål, surkål, rødkål, svisker... Poteter og brun saus selvfølgelig
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jula er tradisjoner også når det kommer til mat, så her er det det samme som det alltid har vært. Det vil si: Medisterkaker, sosiser, rødkål, surkål, tyttebærsyltetøy, sureagurker, saus, poteter, minigulrøtter, rosenkål og blomkål. Hverken mer eller mindre :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Nye tilbehør til ribba? Værste jeg har hørt! Tradisjon, tradisjon, tradisjon.. hehe. Pølse, medisterkaker, poteter, ribbefett og brun saus. Lefse, sylteagurk og surkål.
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Poteter, rødkål, tyttebærsyltetøy og sennep, samt at jeg vil gjerne ha lefse ) Ellers så er ikke ribbe noe alene, må ha medisterkaker og/eller pølse til også.
MamiMaribel Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, jeg lover at jeg også skal ha det gode gamle på bordet - jeg vil bare ha et par nye, oppfriskende ting som kan passe til:-)))
hund&barn@fullrulle Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Pølse, medisterkaker, surkål, rødkål, ribbefett, brun saus og mandelpoteter
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Poteter, rødkål og kålrotstappe. Ikke akkurat nytt og oppsiktsvekkende ...
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Hjemmelaget rød og surkål, svisker, epler, poteter (vanlige), tyttebær, hmm.....husker ikke om vi bruker noen grønnsaker.... *hukommelse som en gullfisk* ;o)
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Og seff. pølser og medisterkaker da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå