Tasselur Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Denne pp var siste mulighet til få få det til før det hadde gått ett år. Men selv om vi prøvde pergo for første gang så hjalp ikke det heller... 1 år, 1 SA, 1 EXU, er fasiten. Jeg innser nå at vi var utrolig heldige den gangen vi prøvde på tassen og fikk klaff i 1 pp. Hadde noen fortalt meg for et år siden at vi fremdeles ikke hadde fått det til nå på denne tiden så hadde jeg vel bare ledd litt for meg selv. Man lærer mye... Vel, vel, nå er det snart jul, og jeg er også frista til å nå blåse en lang marsj i alt som heter spis ditt og datt, ikke det og det, ikke rør alkohol, knask folat og lev som om du er gravid hvis du tenker på å bli det. Det blir en anelse slitsomt i lengden, må jeg si. Kanskje jeg har godt av en pause fra BIM også? Tror ikke det har noe å si for når vi får det til eller ikke. (For vi får det til til slutt, det er jeg ganske sikker på.) Men hodet trenger nok en pause fra å tenke så mye på dette her. Så da tror jeg at jeg sier God Jul til dere her inne for en stund, får se hvor lenge jeg klarer å holde meg borte. Og nå skal jeg kose meg med tassen som vi allerede har, det er jeg veldig takknemlig for. : )
Clemencia Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Er nok svært frustrerende.. Men d høres ut som du trenger en liten pause ja, d gjør deg vel bare godt Må bare få ønske deg lykke til, virkelig. Håper du får den etterlengtede babyen din snart Og god jul!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor tenker du på ting du spirser?er vel ingen grunn til at du ikke kan spise hva du vil...skjønner at du synes et år er en evighet hvis du tar sånne hensyn. Men bare å stå på,virker ikke som du har problemer med å bli gravid hvertfall.Håper du får god oppfølging når det klaffer igjen og at du koser deg med han dere har. Vi prøvde i 2,5 år før det klaffet nå til slutt.Lev livet som ikke gravid fram til du står med en pos test,skal jo ha et liv uten om det å være prøver. God jul og masse lykke til videre med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå