Gå til innhold

Teutonia softbag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne til mini, og han er 4 mnd. Nå er softbagen for kort. Har målt og den er ca 76 cm lang.

Etter nærmere studier av baggen så ser det ut til at denne kan forlenges. Det er en glidlås som kan dele baggen i to.

Hverken jeg eller min mann fant ut av dette.

Noen som vet om baggen kan forlenges?? eller hva denne glidlåsen er til?

Noen som har samme vogn/bag som kan hjelpe meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan forlenges! Vi kjøpte forlenger fra tyskland.

Teutonia mistral du har?

Den vi kjøpte bestilte vi på www.mypram.com eller noe slikt. Koste rundr 500.

Hvis du vil kan du kjøpr den vi har, den er svart:)

Skrevet

Sorry, leste litt feil!

Ikke bagen som kan forlenges, men du kan sette på en del nederst på vogna, slik at det blir som en bag nederst:)

Skrevet

Du trenger ikke kjøpe noe i tillegg. Vognbagen kan tas fra hverandre: ta av håndtakene og ta ut bunnplate, samt del den i to med glidelåsen. Nå kan fotdelen av bagen festes direkte i sportsvogna med noen små smekklåser øverst på ryggen. Dermed får du en bag som er like bred som sportsvogna, men som er mye lengre enn mykbagen. Muligens litt klønete forklart, men det er egentlig veldig lett!

Ah, elsker Teutonia mykbagen!

Skrevet

Har spirit S3.

Har en del til som jeg ikke vet helt hva er til, men det ser ut som noe barnet kan ha føttene i når det blir eldre. Aner ikke om denne delen kan festes på baggen eller hva den skal brukes til.

Tenkte jeg kan dra dit jeg kjøpte vognen å få hjelp. Men er jo bedre å få hjelp her he he

Snakket jo med de om at mini er liten i de værste vintermnd (januar/februar/mars) og at det var viktig at baggen holdt. Og da anbefalte hun denne vognen / baggen.

Er vell ikke vanlig at de kun kan ligge i baggen i 4 mnd vell?

Skrevet

Oi hvor bra :)

Hadde ikke så lyst på å bruke penger på dette nå før jul :)

Kjempebra forklaring altså !!!! No skal jeg jaggu meg prøve igjen altså.

Også skryte på meg at jeg fikk til noe som mannen min ikke klarte ha ha

Sikkert ett veldig dumt spr. : Men har du da denne festet til vognen hele tiden? og løfter ut babyen og bærer han inn og ut likssom ?

(jeg er jo så vandt til å drasse med baggen opp og ned trapper..... )

Skrevet

Det greieste er å bare ha bagforlengeren (altså den halve softbagen) festet til vogna hele tiden (vi gjorde i hvert fall det). Du blir fort vant til å bare ta med deg babyen og evt. vinterposen, selv om jeg syntes det var uvant i begynnelsen...

Forøvrig, den andre fotposedingsen som ble nevnt i et innlegg lenger oppe er "neste trinn" så og si, dvs. når du ikke ønsker å bruke bagforlengeren lenger.

Lykke til med å imponere mannen din! ;o)

Skrevet

He he he han kommer til å besvime ;)

Tusen takk for hjelpa - det var skikkelig skikkelig bra altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...