Gå til innhold

Har vært på UL og vi får....


Tirilill

Anbefalte innlegg

...enda en gutt!!!

Pappaen er super glad for at lillegutt skal få det han alltid har ønsket seg...en lillebror.Mammaen er også glad. Men et lite sukk i hjertet for at det ikke ble noe rosa kjole strikk denne gangen heller.

 

Vi får prøve igjen!!! hehehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør de:)

 

Ikke tvil om at vi nå er i ferd med å lage vår egen B-gjengen bande...hehe

HJELPES...stakkars mammaen bra bikkja er ei tispe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer ;) så kjekt med gutt,de blir nok bestekompiser ;)

 

jeg har og en liten gutt som ble født 31.januar :) men jeg har ett sterkt ønske om jente denne gangen.uansett blir jeg glad hvis det er gutt,men jeg må nok ha en jente engang også hihi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare holde på til det kommer ei lita tulle.

Var helt sikker på at det skulle komme ei jente. Var på nippet til å begynne å strikke kjole...bra jeg ikke gjorde det da..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo sant. Trenger ihvertfall ikke kjøpe mye nytt tøy...så igjennom litt i går og det er masse nyfødt tøy jeg ikke rakk å bruke. Også er det artig at han kan bruke det som er strikket i små str. man rekker jo nesten ikke få bruke det før de har vokst ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Jeg håper på gutt denne gangen, men det gjør ingenting om det blir jente heller. Skal ikke på ul før 17 januar,og vil absolutt ikke vite hva vi får denne gangen :P Angrer litt på at jeg spurte sist gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...