Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Heisann dere! Er det bestillt bord? Jeg ser at Bringebæret ikke har vært pålogget på meget lenge, og lurer derfor på om det er ordnet eller ei... Hvor mange blir vi tro? Håper at det blir noe av )
nøffemamma Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 oi- ikke hørt noe fra bringebæret enda? Så du etterlyste henne for noen dager siden.. Et forslag er jo å ringe egon og høre om de har fått inn reservasjon... kan gjøre det jeg altså! Har fått inntrykk av at det kommer endel, men hvis alle som kommer svarer på denne tråden, så kan vi jo få en slags opptelling før jeg evt ringer.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg kommer hvertfall, hvis det blir noe av.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Du må gjerne ringe. Kjempefint! Bestill langbord til 12 stk(men det spørs om det er for sent, hvis det ikke allerede er gjort...) Hvis krise, så kan vi alltids gå dit vi var tidligere en gang...en italiensk ved Gunerius... Eller Peppes? begge de plassene er rolige i alle fall, med hensyn til musikk/lyd.
nøffemamma Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 hei lompa. Så du det nye innlegget mitt??? blir egon på torsdag hvertfall.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 La det inn på BIM-treff - siden jeg, nøffa ) Jeg kommer i alle fall! Sees da! ;o)
Tooblind Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har store planer om å bli med denne gangen ihvertfall..
silje80@lykkelig Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Jeg kan desverre ikke denne gangen :-( Skal på svangerskapskurs på Riksen, både i dag og morgen.. Vil gjerne være med neste gang..
Joy - feb 08 Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Hei jenter! Har ikke passet for meg før, men i morgen kan jeg. Blir moro å hilse på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå