Ninemi Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har vært på ul idag etter å ha blitt henvist fra legen med for høyt symfyse-mål. Der viste det seg at alt er som der skal. Beibien har normal størrelse og det er ikke for mye fostervann. Legen kunne ikke finne noe utenom det normale. For en utrolig deilig dag. Grua meg sånn i går for jeg var sikker på at noe var unormalt ettersom det var slik fastlegen min oppførte seg da hun sa jeg hadde for høyt symfysemål. Legen på sykehuset sa jeg ikke trengte bekymre meg hvis målet ble liggende utenfor normale resten av svangerskapet for her så alt bra ut. :-) TJOHOOOO, er så lettet og fornøyd nå. Måtte bare få det ut!!!!!!!! :-)
Athina' Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har også høyt sf mål og har vært på vekstestimering, så jeg vet hvor hærlig det er å høre at man har en normalstor baby inni der, for jeg har ikke noe mål om å føde en på 5 kg! Hvor høyt var sf målet ditt da siden du ble henvist og i hvilken uke var du da det ble målt?
Ninemi Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Var i uke 27 og det ble målt til 30cm. Så det var ikke altfor høyt, men legen oppførte seg som om det var en gigantbeibi der inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå