Gå til innhold

mat til 6 mnd gammal baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spiser din bebi?

Hvor mange måltider, og når?

Blitt litt grinete pia vår så jeg lurer på om ho trenger meir mat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min spiser melk til frokost, grøt + melk til lunsj, middag+frukt+melk til middag og grøt +melk til kvelds.

Av og til melk på natta.

Så 4-5 måltider i døgnet.

Skrevet

Hm... ja vi har etter råd fra helsestasjonen kun gitt grøt på kvelden, ellers pupp. Ho har fått middag siste 14 dagene men ikke så mye. HS sa at jeg skulle dele opp et lite glas i 3?! Er jo ikke mye igjen da!

Hvor mye middag da? Et glas?

Har 2 fra før, men er jo leengge siden, og når HS sier noe helt annet enn jeg tenker så blir jeg litt usikker.

Men det har vel vist seg før at en skal stole på seg sjøl!!!!!!!!!!

Skrevet

Min spiser 3 fulle grøtmåltider + middag + pupp ca 4 ganger om dagen

MYE mat!!

Skrevet

Stakar lita!!! Ho er nok sulten. Har vært så fornøyd hele tiden å nå i det siste er ho mye sur. Å ho er ikke så liten heller, ca 9kg..

Skrevet

Her er vi bare kommet opp i et måltid med grøt til kvelds, og så vidt startet med smaksprøve av middagsglass. Ellers får han bare pupp og bittelitt vann. Snart 7 mnd.

Skrevet

Ja nå er det noen dager siden jeg skrev innlegget. Og jenta er MYE mer fornøyd!!!!!!!! Nå gir jeg ho grøt av en liten dl vann på formiddag, et halvt glass middag(6mnd glass), og grøt til kvelds. Er sikker på ho har vært sulten, stakkar.........

Blir egentli litt sinn på meg sjøl! Er så opptatt av å gjør alt rett og høre på HS at jeg slutter å stole på meg sjøl!!!!!!!!!

Skrevet

Så bra! Ja, det er nå en gang vi mødre som veit best ;)

Skrevet

Er så lett å gå for det HS sier.. For det må jo være sant!;) Men slik er det ikke alltid. Jeg har også vektlagt HS sine råd litt for mye og ikke stolt nok på meg selv, men det er vi som kjenner babyen vår best;)

Så godt at snuppa di har det bedre nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...