Gå til innhold

Da er det snart tid for jobb igjen...


Karianne77

Anbefalte innlegg

Uff, kan ikke si jeg gleder meg direkte, men må jo bare gjøre det beste ut av det! Skal begynne å jobbe etter nyttår, da skal pappaen være hjemme med mini. De får det sikkert fint. Verre med meg som må sitte på jobben og lengte hjem ;-)

 

Flere som snart er ferdige med permisjonen? Altså at pappaen tar mer enn sine tilmålte 6 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jobbet litt i november, jeg, da var gullklumpen 6 måned, og pappaen tok sine første 2 uker.. jobber hver annen uke, så pappapermisjonen blir delt i 3 måned slik at jeg kunne jobbe fullt. hans 6 uker ble delt i november, januar og februar.. gruer meg til januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe igjen 2.januar...

Kjempe trist! De er jo så morsomme i denne alderen =)

Og det skjer så mye hver dag...

Hvor har de siste 7.mnd har tatt veien :o))

 

Til trøst tror jeg det er utrolig bra for barnet at pappa er hjemme litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Pappaen her skal ta tre måneder, så jeg begynner i mars. Kan ikke si at jeg gleder meg! Men merker heldigvis at det er enklere for meg at hun blir passa av andre nå som hun er blitt større - de første månedene var jeg nok skikkelig hønemor.

 

Får tenke at det sikkert blir greit å få annen innput enn babyting snart. Og pappaen gleder seg stort! Men jeg gruer meg til å se henne så lite hver dag...

Satser på at jeg fortsatt ammer da i alle fall, så jeg kan ta ammefri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her..

 

Pappaen hadde full permisjon i 3 mnd. da lillemor ble født, så jobbet han 40 % i 3 mnd. og nå har han vært hjemme en mnd. igjen.

 

Fra januar skal han jobbe deltid igjen tipper jeg.

 

Jeg er syk, så han har fått permisjonen og tar gradert uttak utfra hvor dårlig jeg er.

 

I august blir det nok bhg. på lillemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...