Gå til innhold

hvordan sover deres barn på 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg legger sønnen min halv syv syv tiden da sover han til åtte

legger han igjen halv tolv tolv så sover han til to halv tre tiden '

vurderer å slutte med dagsovinga, men må innrømme det er deilig når han sover litt på dagen da jeg har en liten en på 7 uker oxo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa legger seg ca 19 og sover til ca 06-0630 og så sover hun ca mellom 12 og 14. HUn er akkurat fylt 2 år.

Synes din sover lenge jeg :-)

Skrevet

HEI hei. hvorfor skal du la han slutte å sove på dagen? virker som han trenger mye søvn. ettersom han sover bra på natta hadde jeg latt han fortsette med å sove på dagen. det er jo vanlig å sove på dagen helt opp til 3 års alder. mange slutter med dagsoving da nattesøvnen blir preget. synes du er heldig jeg. ...

Skrevet

Stort sett sover jenta mi fra 20.00 - 07.30, og så kommer hun gjerne inn i senga til meg og slapper av en halvtime - time der før vi står opp. Hun sover ikke på dagen, for da er det et sant mareritt å få henne til køys på kvelden, da kan hun holde det gående i to-tre timer med hyl og skrik fordi hun ikke vil sove. Så vi har kuttet dagsøvnen helt.

Skrevet

tenkte på å slutte fordi han har blitt litt vanskelig å få lagt om kvelden, åsså blir dagen så oppstykket, få lissomikketid til å være ute å leke mens det r lyst. Han sover ute da, så frisk luft får han.

Skrevet

Her sover 2-åringen fra 19.30-07.30 vanligvis, samt 2 timer ca om dagen.

Skrevet

jenta mi sover fra 19 til mellom 06 og 7.30, kommer an på om hun skal i barnehagen eller ikke. Hun sover 1.5 time i barnehagen. Hjemme kan hun sove opptil 3 timer hvis hun får lov, men jeg vekker henne som regel etter 2 timer.

Skrevet

Jenta mi på 2 år+3 mnd sover fra ca 19.00- 08.00. Hun vil ikke sove på dagen lenger, men er som regel veldig trøtt ettermiddagene etter hun har vært i bhg. Da ligger hun lange perioder på sofaen og bare koser.

Men: Hun våkner om natta og kommer opp i vår seng _hver_ natt. Har vært sånn siste måneden. Slitsomt, og vi har ikke orket å ta en avvenning på det ennå. Kanskje i juleferien...

Skrevet

Legger seg kl 19 å sover hele natten :) Må alltid gå inn å vekke henne kl 06. Hun sover ca 1 time hos dagmammaen på dagen. Sover hun lenger blir det bare kaos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...