* * * * Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Vi kan jo sjekke... si fra om du trenger noen flere opplysnnger om meg nå... I morgen kl 10.00 skal jeg på ultralyd. Vil da forhåpentligvis kunne se om det er gutt eller jente. Hva blir det? Kan svare her i morra om det stemmer eller ikke.
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er også skeptiker. Men dette blir jo nesten ingen test, for her er det uansett 50/50 sjanse for rett svar!! (med mindre du har tvillinger da, hehe...) Så jeg kan være med og tippe - tipper gutt jeg.
Cat.68 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 jeg har svart deg på det andre innlegget ;o))
* * * * Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 JA. Kult. Tippetråd. Jeg er jo så spent. Selv aner jeg ikke hva jeg tipper. Har ikke noen sterk følelse av hva det blir i det hele tatt. Sist hadde jeg det. Da "visste" jeg at jeg skulle få en gutt. Men denne gangen aner jeg ikke. Får se i morra. Cat68 tippa gutt hun også..
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Ja da blir det jo spennnende å se om jeg kan 'se'...
Frk. Vable Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Da tipper jeg JENTE!!! Får vi premie i posten om vi har rett?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå