Gå til innhold

Da har jeg vært på føden. var heldigvis ingenting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å hatt sterke kynnere med murringer siden onsdag. I helga ble de vondere også.

Alt var bra. livmorhalsen lang og lukket, heldigvis, jeg er jo bare i uke 32.

Babyen hadde det fint ( begynner kanskje å tro at det er en liten jente) he he. Jeg lå med sånn belte på en halv time for å måle hjerteslag osv.

Den viste fra 150-175 i puls. Er jo ganske høyt. Men det får være en overaskelse til h*n kommer ut.

De vonde kynnerene må jeg nok bare gå med, ikke noe å gjøre med det. Er 100 % sykemeldt. Får trøste meg med at de forbereder meg til fødselen.

Fikk beskjed om å ikke nøle med å kontakte dem igjen hvis jeg var i tvil om noe, Skulle heller komme inn for mye enn for lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å høre at alt var greit da :) Er jo litt tidlig for de små å komme ut i uke 32 :)

Håper for din del at kynnerne gir seg. Det er ikke særlig godt :/

Lykke til :)

Skrevet

Så godt at alt var bra da:)) Får holde seg inne noen uker til:) Å jeg beundrer de som klarer å vente med å få vite kjønnet inntil fødselen - kunne ønske jeg var så tolmodig *for en koselig overraskelse*:)

Å ja,, det er jo bedre å ta kontakt en gang for mye enn for lite!

Lykke lykke til...

Skrevet

3 prinsesser + 1 spire *anno 74

Er i samme båt som deg.

Var på sykehuset i hele går for grundig sjekk.Er 100% sykmeldt nå og er en risiko.

Lillegutt kan komme når som helst sa de.

Har vært plaget med mye kynnere siden ca uke 17,men de har blitt værre de siste ukene + murringer.

Alt var enda lukket hos meg også,men her blir det mye sofa sliting fremover:=/

Vi får håpe de vil være inni oss litt lengere:=)

Lykke til videre.

Skrevet

Vi får passe godt på oss selv og de små inne i magen.

Blir lange dager å bare sitte stille men kommer jo noe godt ut av det også :-D

14 feb er min termin så vi er ganske like "Lille`mor blir MAMMA 19 feb 08" Blir noen spennende uker fremover. Jeg tenker at bare jeg kan "knipe" igjen til etter nyttår går alt bra. Da er det jo ganske trygt at den lille kommer, men håper selvsagt at jeg går til termin.

Lykke til til deg også.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...