2 i talet Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Etter ungane har lagt seg ser eg berre på tv og ete mat- skulle hatt nokoå henge fingrane i so eg ikkje berre ete.. Er so sleten etter en dag me full rule so dovna heilt vekk- MÅ ha noko å gjere, må vere inne.. Hjelp meg
Krokka og prinsessa Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Kjøp hobbymaling og bok med trollmotiver og nisser. Så overfører du lett motiver til terakottapotter, postkasser, treprodukter mm. Så er det bare å male i vei! SÅ koselig! Også blir alle glade til neste jul når de får hjemmelagde julegaver! Scrapbokking er også morsomt. Strikking også! Da kan du tove også, og lage alt fra klær til nisser og troll!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Du kan lage hjemmeside til nurket på nettet, så kan familie og venner følge med på utviklinga:) eller gjør som meg, bli hekta på nett poker:D
2 i talet Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 takk for at dokke tek dokke tid å svare Mange gode forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå