Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 er sååå gla!! gullet skal begynne i barnehage på nyåret, og jeg har stressa litt med hva jeg skal gjøre når han er i barnehagen. Jer er bare tilkallingsvikar ettersom jeg fortsatt er student. er ferdig som sykepleier til våren! søkte på ei stilling egentlig for gøy, og for å komme inn i systemet.. så fikk jeg søren meg jobben!! ) ) 100% fast... guuuud så gla jeg er:o) )
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 takk takk:o)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 å så gøy! gratulerer!!!! alltid greit å få en fot innfor systemet. Håper det er en kjekk plass du ska jobbe! Hva skal du jobbe med forresten?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 jeg skal jobbe på et sykehjem.. med den avdelinga jeg skal jobbe for fungerer som avlastning for medisins avdeling,ettersom det alltid er fult der! Jeg stortrives med å jobbe med eldre, så dette er helt perfekt for meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå