Gå til innhold

Prøver igjen!!! visdomsjeksler.... hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å få den siste visdomsjekselen. har ikke lagt noe merke til de andre men denne gjør skamvondt... er helt opphovnet og fæl, og det presser skikkelig på!!!!! halve delen av tannen er ute men andre halvdel ligger under der enda... tar det veldig lang tid før de kommer skikkelig opp? og hva annet enn paracet kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ta lang tid ja....mulig det hjelper om du ta 2 paraset og 2 ibux.

eller om du gnir inn litt sånn tannmiddel vi bruker på barna når de får tenner....

ellers er det masse tålmodighet....

Skrevet

Ibux funker bedre på tann og bensmerter enn paracet, så jeg anbefaler det :) Man får litt sterkere ibux på apoteket. Kan ta lang tid før tanna kommer opp, men hevelsen og smerten kan gi seg rimelig raskt. Du kan prøve corsodyl munnskyll (også den fåes på apoteket), hvis du mistenker en tannkjøttbetennelse i tillegg. Ellers må du bare smøre deg med tålmodighet, eller stikke til tannlegen. God bedring ;)

Skrevet

JAAA! har jo sånn tannmiddel i medisinskapet! at jeg ikke har tenkt på det! skal smøre på med en gang=) hehe...

ja den kom sånn litt opp for noen måneder siden og gjorde vondt, men så sluttet den å vokse opp, og begynte igjen her for noen dager siden=( håper ikke det gjør så vondt som dette lenge da, klarer ikke å snakke eller noenting... og ser ut som om jeg har fått meg en på trynet, er så opphovnet i kinnet og tannkjøttet...

Skrevet

Huff, jeg har hatt masse problemer med alle visdomstennene mine. Da den ene nede kom klarte jeg ikke å gape på en uke :-s Tror det var en betennelse i tillegg.

Ta smertestillende og vent på at det går over. Ikke så mye annet å gjøre.

Skjønner ikke poenget med de tennene. Har nå 4 stk. og har ikke blitt et gram visere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...