tonemelone Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Gullgutten min er 3 måneder og en uke, og sover så innmari godt ute... Vanligvis sover han første omgangen etter frokost og morgenstell inne, og sover da urolig i toppen en time... Klokka halv elleve la jeg ham ut, og han sover ennå!!! Men, vanligvis legger jeg ham ut til ettermiddagssøvnen i to-tiden... kan jeg ta ham inn når han våkner, gi mat, stell og litt lek, til han begynner å bli trøtt igjen, og så legge ham ut for andre gang???
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ja, det kan du.. jenta mi på 11 uker sover sin 2 lur ute nå.. Henne sovner så godt i vogna når vi følger storesøster i barnehagen så henne sover sin første lur ute fra sånn ca 9-11 og 2 lur fra ca 13-15.. God lur:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Her i huset soves det alltid ute på dagtid. Kan bli 3 ganger i løpet av dagen.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Milde himmel, er det blitt forbudt å tenke sjøl?
tonemelone Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 betyr den kommentaren at dette var et dumt spørsmål, så må jeg baaare beklage at jeg ikke er så intelligent som Jeg tror nemlig det er noe som heter at det ikke finnes dumme spørsmål, bare dumme svar...??? :-) Et stjerneeksempel???
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hvis du må spørre andre om ungen din kan sove ute to ganger pr dag så lurer jeg virkelig på hva du mener skulle tale mot det. Det finnes definitivt dumme spørsmål.
tonemelone Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Si meg en ting... hva er galt med deg??? Er du her inne bare for å lage kvalme og være slem? Da bør du finne deg en annen chatte-side... Her inne er det nybakte mødre, som er utslitte, forvirra, deprimerte, fulle av hormoner... noen ganger er man så ute av seg sjøl at man må spørre andre hva en selv heter... Hvis du er superwoman så er du heldig, men hvis du noen gang har følt deg litt utilstrekkelig ovenfor barnet ditt, så hold kjeft, om du ikke kan komme med annet enn spydigheter!!! Hvorfor tør du ikke vise hvem du er i profilen din??? Da er det bedre med de som signerer med "anonym", enn en falsk profil bare for å være ekkel...
Mammapudding Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Leah sover 2-3 lurer hver dag og da sover hun best ute:)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Det er forholdsvis normalt å ikke ha fulle personopplysninger på en profil på en nettside. Falske profiler er en selvmotsigelse. Og jeg mener fortsatt at det er mulig å bruke hue.
spireliten Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 lillegutt her på 11 uker sover også 2-3 lurer ute til vanlig. han har sovet inne nå når det har vært -10 grader. Sover definitivt best ute i vogna si.
tonemelone Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2007 Neida, jeg sier ikke at man skal legge ut ALT om seg selv på en profil, men at du er mann, født i 1999...??? Tror jeg ikke noe på... Men det du har skrevet om at du er en "svadafaen", den er jeg med på... :-) Til dere andre som svarer meg, tusen takk for beroligende svar. Jeg er HELT ny som mamma, med et lite nurk som ikke var planlagt (men absolutt høyt elsket). Er helt blank når det gjelder å være mor, men jeg spør og graver, og husker alt jeg hører. :-) Stooor overgang og omveltning for en karrierejagende rastløs sjel... :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Jeg vet ikke om jeg vil karakterisere det som å bruke hue når man sitter på morraskvisten på et nettforum og slenger dritt til en nybakt mor som har et helt streit spørsmål som det går an å gi et helt streit svar. Patetisk. Svar på HIs spørsmål: Ja, babyen min sover flere ganger ute om dagen:-)
tonemelone Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2007 Åååå tuuusen takk!!! :-) Nå strømmer tårene her... er nok LITT sårbar ennå...!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Veit hvordan det er, tonemelone;-) Det siste man trenger når man er usikker og bare vil gjøre det beste for ungen sin, er sure kommentarer. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå