Helnøtt med spire:) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Skal ta mandlene og etter det er det vel slik at en ikke skal stresse pga såret skal revne? Vil det si at jeg ikke kan ta meg av ungene de første dagene etter jeg har fjernet dem. Har mannen rett på sykemleding da? ellers hva gjør en da? hmm.. Takker masse for svar:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du kan vel ta vare på de, men ikke anstreng deg så veldig mye. Ikke bli stresset. Har du noen som kan avlaste deg så er det for din del en stor fordel.
* 5 om dagen * Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 står noe her, uten at jeg selv har lest så godt igjenom det.... http://www.colosseumklinikken.com/Oslo/mandlerOprint.htm
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Har ungene dine bhg-plass? I så fall kan han jo snakke med sjefen og ordne det slik at han kan hente og levere. Hvis ikke kan han bruke av "syk-barnepasser -dagene " sine.
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Samboeren min tok nettopp mandlene, og første dagen etter op. var han litt slakk, men andre dagen klarte han å levere i barnehage. Men det er sikkert individuelt hvor dårlig man blir da. Lykke til hvertfall!
Honningmelon Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Vil bare si at jeg syns du skal være litt forsiktig. Mannen til en kollega fjernet mandlene, og det såret revnet flere ganger, og han var kjempedårlig. Var inn og ut av sykehuset flere ganger før det ble bra. Det går jo som regel helt fint, men greit å være forsiktig sier nå jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå