*mam* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvordan gjorde de det før graviditetstestene kom...? Gikk de bare å ventet i spenning til de skjønte at de måtte være gravide... det er lenge å gå i spenning og lure;)
Babyønske �� Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jepp de gjorde nok det. Opplevde vel at mensen ikke kom, og fikk etterhvert mistanke, deretter var det vel en tur til legen og få det bekreftet. Men de hadde også en helt annen(og langt mindre) kunnskap og ikke minst mindre påvirkning!!! enn vi har i dag.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Ganske merkelig det der, med tanke på hvor mye man har av teknikker, tester og ikke minst kunnskap i dag. Før var det vel sånn at dersom man ikke fikk barn, så fikk man ikke det, men man klarte jo å befolke jorden selv om man ikke brukte EL-tester og div andre metoder, derfor jeg enn så lenge ikke gjør det, satser på at naturen vil la ting skje...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Snakket faktisk med mamma om det i går... eller hun fortalte det, i forhold til at dersom jeg har en SA nå, så er den omtrent akkurat når jeg skulle hatt mens uansett... Det hun sa, var at om hun hadde gått 4-fem uker eller mer over det hun egentlig skulle, tenkte hun ikke spesielt over det. Det var først når det nærmet seg at hun var 3 mnd på vei hun hadde begynt å tenke at det kanskje var graviditet... vi har nok en smule mer fokus på dette i dag enn før ja... Men vil vel tro mange hadde mistanker en stund før mamma da. Hun er jo litt rar. Men et par uker over mens var nok ikke noe de tenkte på. Så generasjonen før oss har nok hatt mange SA uten å gråte modige tårer over det, slik som jeg gjør når jeg "mister" en uke etter IKM......
madisen Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Ikke alt var bedre før, men noe var helt klart det. Tror vi stresser for mye med graviditet i dag, har veldig tro på å slappe av og ta ting som det kommer. De ble jo som sagt gravide før også. Jeg ønsker jo veldig å bli gravid men jeg nekter å bli med på "kjøret" er redd for at det kan virke mot sin hensikt. Vi har regelmessig sex, punktum. Teller ikke dager, temper ikke, har aldri prøvd en eggløsningstest. Tok ut spiralen for 5 mnd siden, en SA i oktober (som jeg sikkert ikke hadde visst noe om uten positiv test når tr uteble) Tror det ordner seg for "sånne" som meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå