LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt to aborter på under ett år, en i uke 15 og en i uke 9. Var til konisering på fredag og har fått klarsignal til å prøve igjen så fort jeg slutter å blø. Både gruer og gleder meg, er så utrolig spennede når man prøver å bli gravid, men tørr ikke engang å tenke på hva som vil skje med meg om det skulle gå galt en gang til.... Er blitt lovet tett oppfølging med htcg prøver og ul fra uke 6 og utover (tidligere enn det var det vist ikke stort de kunne se uansett). *håper*
Dotten Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Huff så trist! Ingen skal behøve å oppleve dette. Ønsker deg masse masse lykke til Klem
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Takk, takk, det vil jo helst gå bra da, så satser på det. Når jeg leser om hva enkelte har gått gjennom her inne, så ser jeg at det er mange andre som har hatt det mye verre. Setter ting litt i perspektiv. Har forøvrig to barn fra før, en gutt på elleve år og ei jente på 16 mnd som jeg er evig takknemmelig for.
****MEG**** Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Ble så rørt av innlegget ditt, at jeg sitter her og gråter for meg selv. Har selv hatt en SA i uke 10 og etter det har bare vært en eneste stor følelsesklump. Jeg vil så gjerne selv bli gravid, men jeg skal i dag bruke litt energi på å sende deg varme tanker. Jeg krysser alt jeg har.
*Lykkeliten* Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg sender masse lykkeønskninger til deg! =)) Måtte det gå bra denne gangen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå