BarnNr.4 :) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Heisann;) jeg er i dag 28 uker akkuratt, men jeg greide ikke å vente 1 dag til hihi:) så utrolig deilig å endeli være her inne
Labambie Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Masse masse velkommen skal du være! Her inne er det koselig! Hvordan takler du julestria da,når du begynner bli veeeldig gravid?
BarnNr.4 :) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Takker så mye Ja det virker som det er veldig koseli, så det var deilig å komme inn hit jo, jeg synst jeg takler det ganske bra, for jeg er ferdig me alle de 16 julegavene jeg måtte kjøpe, og har gjort ferdig vaskingen, så er ganske så fornøyd du da?
Labambie Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Så flink du er da! Jeg er nok ikke like flink gitt.. 32 uker nå,med en mage som er i veien og bekkenløsning fra helvete,så ting tar litt tid.. Men nå har jeg bare igjen 2 gaver og litt baking! Vaskingen må gubben ta seg av i år gitt.. Hehe! Synes du tiden hittil har gått fort eller sakte da? Jeg synes fortsatt at tiden går fort jeg! Hører liksom folk si at de siste 12 ukene er seige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå